Ahad, 22 Mei 2011

Malaysia Today - Your Source of Independent News


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
Sumber Asal Berita :-

Malaysia Today - Your Source of Independent News


Mahfuz pertahan naib presiden

Posted: 21 May 2011 04:28 PM PDT

Beliau telah memenangi jawatan tersebut dalam muktamar lepas yang di adakan di Shah Alam pada 2009.

"Saya mengucapkan terima kasih kepada kawasan-kawasan yang telah mencalonkan saya untuk jawatan naib presiden dan AJK.

"Atas dasar itu saya menerima pencalonan untuk jawatan naib presiden.

"Saya tidak mahu menggunakan perkataan pertahaan kerana seolah jawatan milik peribadi saya.

"Jawatan ini milik parti dan semua orang boleh bertanding," katanya dalam sidang media di pejabat agung PAS di sini.

Bagaimanapun, ahli parlimen Pokok Sena tidak mahu jumlah sebenar pencalonan yang  diperolehinya.

Tetapi menurutnya lebih banyak dari 20 pencalonan yang diperolehi pada 2009.

READ MORE HERE

 

Kredit: www.malaysia-today.net

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Malaysia Today Online

Copyright 2010 All Rights Reserved